המדריך לאפיון צרכים דיגיטליים

מזל טוב! חשבתם על רעיון, יש תוכנית עבודה, דיברתם עם רואה חשבון ואתם יוצאים לדרך עצמאית. כולנו כבר יודעים שעסק לא יכול להתקיים במאה ה21 ללא טביעת אצבע דיגיטלית כלשהי. אז מה היא אותה טביעת אצבע למעשה?

טביעת אצבע דיגיטלית יכולה להיות עמוד באינסטגרם או ברשת חברתית אחרת, ביקורות דרך גוגל, או עבודה דרך אינדקס עסקים כלשהו. השאלה היא לא למה צריך טביעת אצבע דיגיטלית אלא מה מתאים לכם.

רשתות חברתיות:
עמוד ברשת חברתית יכול להתאים לחלק מהעסקים בתחילת דרכם, אך לא לכולם. היתרון בתיחזוק עמוד ברשתות החברתיות הוא ההתאמה לקהל יעד. בין אם בפרסום ממומן או לא. לדוגמא: אם העסק שלכם פונה ישירות לבני נוער- שווה לכם להפעיל עמוד בטיקטוק. אם הפנייה היא לקהל החיילים והסטודנטים נמליץ על אינסטגרם. וכמובן פייסבוק, שכולם משתמשים בה (נגלה לכם סוד: לרוב בני הנוער עד גיל 16 אין פייסבוק כיום). גם לאחר הבחירה ברשת החברתית (או כמה מהן ביחד)- תוכלו לפרסם תוכן ממומן וממוקד לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.
החיסרון הבולט הוא התחזוקה – על בעל העסק לתחזק את העמוד בתמונות, סטוריז, פיד מלא, סרטונים וכו'. התחזוקה הזו עלולה להקשות על עצמאיים בתחילת דרכם לחלק את הזמן כמו שצריך בין העסק עצמו, לבין פרסומו.

דף נחיתה:
למעשה סוג של פתרון ביניים. דף נחיתה אינו אתר מלא. מדובר בדף אינטרנטי אחד שמעוצב בהתאם לסוג העסק שלכם, והשארת פרטים ליצירת קשר על מנת לייצר ״לידים״.
ההמלצה שלנו- אם כבר אתם מרגישים צורך בדף נחיתה, מהר מאוד תרצו להתקדם לאתר תדמית- כדי שיוכלו להתרשם מכל מה שיש לכם להציע.

אינדקס עסקים:

נשמע לכם קצת מיושן? גם גוגל MAPS הוא סוג של אינדקס עסקים. דירוגים, חוות דעת וביקורות טובות יכולות ליצור תחושה כי העסק פעיל ותוסס, ואנשים נהנים ממנו או משתמשים בשירותיו לעיתים קרובות. אנו ממליצים של עדכון פרטיכם בגוגל או דרך אפליקציית EASY הפופולרית בארץ.

אתר תדמית:
השירות העיקרי אותו אנחנו מציעים. אתר תדמית מדויק לצרכים שלכם, אופציה לגלריה, עמודי תוכן, בלוג, טופס יצירת קשר ושילוב דפי נחיתה. תוכלו להשוויץ ולהיראות רציניים בפני כל לקוח פוטנציאלי, ובעיקר להיות גאים בעצמכם שאתם נראים כמו אימפריה!

והדבר החשוב ביותר- הוא שהמה שאתם מציעים יהיה מצויין. בלי זה- שום דבר לא שווה.

 

בהצלחה 🙂

שתפו:

קראתם עד פה? תקראו עוד קצת!

דילוג לתוכן